Pages

Subscribe:

Thursday, July 9, 2009

ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ ကေယာင္ကတမ္း ၀တၳဳတိုမ်ား ( ၂ )

ကေယာင္ကတမ္း ( ၂ )

အဲသည့္ေန႔က ေႏြေခါင္ေခါင္ မိုးရြာတယ္ ။ အဲသည့္ေန႔က မာယာေကာ့စကီး ရဲ႕ မိုးတိမ္ေတြ ေဘာင္းဘီခၽြတ္ထားၾကတယ္ ။ အဲသည့္ေန႔က က်ေနာ့္ရင္ေတြ ေတာ္ေတာ္ခုန္တယ္ ။ ( အရင္ေန႔ေတြကလည္း ခုန္တာပါပဲ ။ ဒါေပမယ့္ အဲသည့္ေန႔က ပိုျပီးေတာ့ကို ခုန္တာ ) .. ။ အဲသည့္ေန႔က က်ေနာ္ ( တို႔ ) အရူးမ ဆိုင္ မွာ ice coffee ေသာက္ ( ၾက ) တယ္ ။ က်ေနာ့္ေဘးမွာ လူ ( သို႔တည္း မဟုတ္ ) အသက္ရွဴတဲ့ သတၱ၀ါ ၊ တစ္ေယာက္ ( သို႔တည္း မဟုတ္ ) တစ္ေကာင္ ရွိတယ္ ။ အဲ့ထက္ ပိုရင္လည္း ပိုမွာေပါ့ ။ ဒါေပမယ့္ က်ေနာ့္ ေဘးမွာ ဘယ္သူမွ ရွိမေနဘူး ။ က်ေနာ့္ေဘးမွာ က်ေနာ္တစ္ေယာက္တည္း ထိုင္ေနတယ္ ။ ရုတ္တရက္ ၾကည့္ရင္ က်ေနာ္ တစ္ေယာက္တည္း ထိုင္ေနတယ္ လို႔ ထင္ရေပမယ့္ တကယ္ေတာ့ က်ေနာ့္ေဘးမွာ က်ေနာ္ ရွိတယ္ ။ ထို႔အတူ က်ေနာ့္ခ်စ္သူ ( က်ေနာ္က ခ်စ္ေသာ ) ေကာင္မေလးလည္္း ရွိတယ္ ။

က်ေနာ္တို႔ ထိုင္ေနၾကတယ္ ။ ဘာအလုပ္မွ မလုပ္ေပမယ့္ ထိုင္ျခင္းဆိုတဲ့ အလုပ္ကို လုပ္ေနၾကတယ္ ။ အဲသည့္လို ထိုင္ေနတုန္း ဆာတန္ ေရာက္လာတယ္ ။ ` ေမာဟ ေတြ နဲ႔ စိုက္ပ်ိဳးထားတဲ့ သစ္ပင္ တစ္ပင္ လိုခ်င္လို႕ .. ´ တဲ့ .. ။ က်ေနာ္လည္း ကူညီလိုက္ပါတယ္ ။ တတ္ႏိုင္သေလာက္ ။ နီးနီးနားနား Junction-8 ကို လက္ညွိဳးထိုးေပးလိုက္တယ္ ။ အဲသည့္ထဲမွာ ရွိမယ္ထင္တယ္ လို႔ .. ေပါ့ ။ ဆာတန္က ဘယ္ၾကည့္ ၊ ညာၾကည့္ ၊ ဘယ္ျပန္ၾကည့္ ၊ ညာျပန္ၾကည့္ျပီး ကားလမ္းကူးသြားတယ္ .. ။ ျပီးေတာ့ Junction-8 ထဲ ၀င္သြားေလရဲ႕ ။ ခဏၾကာေတာ့ သူ႕ဆံပင္ေတြ ( ဆာတန္မွာ ဆံပင္ေတာ့ ရွိႏိုင္ေကာင္းရဲ႕ ) ကို ထိုးဖြရင္း ျပန္ထြက္လာတယ္ ။ ျပီးေတာ့ Taxi တစ္စီးငွား ၊ သူ႕ ခႏၶာကိုယ္ကို အလ်ားလိုက္ ထိုးသြင္းျပီး ထြက္သြားေလရဲ႕ ။ သူထြက္သြားျပီးမွ က်ေနာ္ သတိရလိုက္တယ္ ။ ရန္ကုန္လမ္းညႊန္တစ္အုပ္ေလာက္ ၀ယ္ေပးလိုက္ဖို႔ကို ေပါ့ ။ ဘာပဲလိုလို ရန္ကုန္လမ္းညႊန္ထဲမွာ ရွိတယ္ေလ ။

အဲသည့္လိုနဲ႕ က်ေနာ္တို႕ ( က်ေနာ္နဲ႔ သူမ ) မာယာေကာ့စကီး ရဲ႕ မိုးတိမ္ေတြကို ေဘာင္းဘီျပန္၀တ္ေပးလိုက္ၾကတယ္ ။ ျပီးေတာ့ သူမနဲ႔ က်ေနာ္ အတူဆက္ထိုင္ေနၾကတယ္ ။ ခံုတစ္လံုးတည္းကို ကပ္သီးကပ္သတ္ မွ်ထိုင္တာမ်ိဳးေတာ့ မဟုတ္ ။ တစ္ေယာက္ ခံုတစ္လံုးစီနဲ႕ ။ က်ေနာ္တို႔ ႏွစ္ေယာက္ ထိုင္ေနၾကတယ္ ။ က်ေနာ္က သူမကို သဘာ၀တရားရဲ႕ ျဖစ္တည္မႈ အေၾကာင္း ေျပာျပတယ္ ။ သူမက မန္ယူ-အဲဗာတန္ ပြဲမွာ ပယ္နယ္တီနဲ႔ ကပ္ရံွဳးရတဲ့ အေၾကာင္း မခ်င့္မရဲ ျပန္ေျပာတယ္ ။ က်ေနာ္က နစ္ေရွးရဲ႕ ၀ါဒ တခ်ိဳ႕ကို ေျပာျပတယ္ ။ သူမက ျပည္ျမိဳ႕က ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္ကို ၾကည့္မရတဲ့ အေၾကာင္း ျပန္ေျပာျပတယ္ ။ သည္လိုနဲ႕ က်ေနာ္တို႕ ျငိမ္းခ်မ္းစြာ သေဘာထား ကြဲလြဲခဲ့ၾကေပါ့ ။

ညေနေစာင္းေတာ့ က်ေနာ္တို႔ မိုးတိမ္ေတြကို ေဘာင္းဘီဆြဲခၽြတ္ခဲ့ျပန္တယ္ ။ မာယာေကာ့စကီးေတာ့ ေဆြ႕ ေဆြ႕ ခုန္ေနေလာက္ရဲ႕ ။ မတတ္ႏိုင္ဘူးေလ ။ တျခား လုပ္စရာမွ မရွိတာ ။ ေၾကာင္ေတာ့ ေရမခ်ိဳးေပးႏိုင္ဘူး ။ ကိုယ့္ဟာကိုယ္ေတာင္ အေရျပားအေဟာင္းနဲ႔ အႏိုင္ႏိုင္ရယ္ ။ က်ေနာ္ စကားတစ္ခြန္း ဖြဖြ ရြတ္မိတယ္ ။ ` နင့္ေၾကာင့္လား ၊ ငါ့ေၾကာင့္လား ၊ အျပင္မွာ မိုးေတြ ရြာေနတယ္ ´ .. ။ သူမက ၀င္ျငင္းေလ ရဲ႕ ။ သမီးေၾကာင့္ မဟုတ္ဘူး .. တဲ့ ။ သူမေၾကာင့္ မဟုတ္သလို က်ေနာ့္ေၾကာင့္လည္း မဟုတ္ျပန္ဘူး ။ တကယ္ေတာ့ က်ေနာ့္သူငယ္ခ်င္း ဏီအဲY ေၾကာင့္ ။ က်ေနာ္ ထပ္ရြတ္တယ္ ။ ` လြမ္းေတာ္မူလို႔ စာကိုစီတယ္ ´ ။ ဘာစာေတြလဲ .. တဲ့ ။ သူမက ေမးတယ္ ။ ဘာစာမွ မဟုတ္ ။ ႏွလံုးေသြးေတြနဲ႔ သြန္းလုပ္ထားတဲ့ အသည္းပံု လက္ေဗြရာ ႏွစ္ခု ။ ဆရာ ဆူးရစ္ႏြယ္ရဲ႕ ဖန္တီးမႈ အႏုပညာ ။ သူမ မ်က္ေမွာင္ၾကံဳ႕ ျပီး က်ေနာ့္ကို ၾကည့္တယ္ ။သူမ ရဲ႕ ဆံပင္ေတြကို က်ေနာ္ လက္နဲ႔ ဖြပစ္လိုက္တယ္ ။ ေလျပည္တစ္သုတ္က က်ေနာ့္ဆံပင္ေတြကို ျပန္ဖြျပီး သူမအတြက္ လက္စားေခ်တယ္ ။ က်ေနာ္တို႔ ႏွစ္ေယာက္ မိုးတိမ္ေတြေအာက္ ဆက္ထိုင္ၾကတယ္ ။

သည္လိုနဲ႔ သူမ ျပန္ရမယ့္ အခ်ိန္ေရာက္ခဲ့ျပန္ေပါ့ ။ မိုးတိမ္ေတြလည္း မရွိေတာ့ဘူး ။ အိပ္တန္းတက္ကုန္ျပီထင္ရဲ႕ ။ အိပ္တန္းတက္ တိမ္တစ္မွ်င္ အေၾကာင္း ကဗ်ာေရးဖို႔ ေတးထားလိုက္တယ္ ။ သူမ Taxi Driver တစ္ေယာက္နဲ႔ စကားေျပာေနတယ္ ။

( ………. ) ကို ဘယ္ေလာက္လဲ ။

ႏွစ္ေထာင္ပဲ ေပးပါ ။

အာ .. ေလွ်ာ့ပါဦး .. သြားေနၾကပဲဟာ .. ။

ေထာင့္ရွစ္ရာေတာ့ ေပး ။

လုပ္မေနနဲ႕ .. ေထာင့္ငါးရာ ထားလိုက္ ။

ကားသမား ေခါင္းညိတ္ျပတယ္ ။ က်ေနာ္ အတၱၾကီးစြာ ( ကေလးဆန္စြာ ) ၀င္ကန္႔ကြက္လိုက္တယ္ ။ တစ္ေထာင္တန္တစ္ရြက္ ၊ ႏွစ္ရာတန္ သံုးရြက္ကို ထိုပုဂၢိဳလ္ထံ ကမ္းေပးလိုက္တယ္ ။ ျပန္အမ္းေငြကို မယူေတာ့ ။ ဟုတ္တယ္ေလ ။ တစ္ေထာင့္ေျခာက္ရာတန္ ခရီးစဥ္တစ္ခု ျဖစ္ေအာင္ တမင္ဖန္တီးလိုက္တာ ။ သူမက ႏႈတ္ဆက္တယ္ ။ က်ေနာ္ ျပန္ႏႈတ္ဆက္လိုက္မိသလား ။ ဟင့္အင္း .. မေသခ်ာဘူး ။ သူမကေတာ့ က်ေနာ့္အနား မရွိေတာ့ဘူး ။ က်ေနာ့္ရင္ဘတ္ထဲက ႏွလံုးသား တစ္စံုလည္း မရွိေတာ့ဘူး ။ ထံုးစံအတိုင္း သူမ ရဲ႕ အနက္ေရာင္ ေက်ာပိုးအိတ္ေလးထဲ ပါသြားေလရဲ႕ ။

ေကာင္းကင္ကို ေမာ့ၾကည့္မိေတာ့ ၾကယ္တစ္ပြင့္ မေျပာမဆို ေၾကြတယ္ ။ နားထဲမွာ ၾကားေယာင္မိတာ ဟန္ထြန္းသီခ်င္း တပိုင္းတစ … ။

` အျပာေရာင္ မိုးေကာင္းကင္
ၾကယ္ပြင့္ေလးေတြ ေၾကြသြားတိုင္း
မေပ်ာ္ႏိုင္ဘူး ကေလးေရ
မငိုနဲ႔ မ်က္ရည္ေတြ သုတ္လိုက္
ဘယ္လိုေ၀းသြားလည္းပဲ အဆံုးသတ္တဲ့ထိ ခ်စ္ေနမွာ
ေရႊေရာင္ေတာက္ပလြန္းတဲ့ မင္းဘ၀ေလးရဲ႕ ဟိုးအေ၀းမွာ ´

0 မွတ္ခ်က္မ်ား:

Post a Comment