Pages

Subscribe:

Thursday, July 2, 2009

အႏိႈင္းမဲ့ ေမတၱာေတာ္ရွင္ (အေမ)

အေမ ..
အဲ့သည့္ နာမတစ္ခုဟာ ..
က်ေနာ့္ဘ၀မွာ အျမင့္ျမတ္ဆံုးပါ ..
အေမ ..
အေမ မရွိေတာ့တဲ့ေနာက္ ..
ေရနည္းငါး ျဖစ္ခဲ့တဲ့ က်ေနာ္ ..
က်ေနာ့္ အိပ္မက္ေတြ မခမ္းနားေတာ့ဘူး .. အေမ ..
က်ေနာ့္ ဘ၀ရဲ႕ ပဲ့ကိုင္ရွင္မွ မရွိေတာ့ပဲေလ ..
လြတ္လပ္မႈကို ျမတ္ႏိုးတဲ့ က်ေနာ္နဲ႔ ..
အစိုးရိမ္ၾကီးတတ္တဲ့ အေမတို႔ အၾကား ..
လြန္ဆြဲပြဲေတြကို တမ္းတေနမိတယ္ အေမ ..
( ျပန္မရႏိုင္ေတာ့ေပမယ့္ .. )

ခြင့္လႊတ္ပါ အေမ ..
က်ေနာ္ ျငဴစူမိခဲ့သမွ်ေတြအတြက္ ..
ဘာရယ္မဟုတ္တဲ့ ကေလးစိတ္နဲ႔ ..
က်ေနာ္ ေစာ္ကားမိခဲ့သမွ်ေတြ အတြက္ ..
က်ေနာ္ဟာ ေႏြရာသီေရာက္မွ ေဆာင္းမနက္ခင္းကို လြမ္းေမာတတ္သူလား ..
က်ေနာ္ အေမ့ရဲ႕ ခ်ဳပ္ျခယ္မႈေတြကို ငံ့လင့္ေနမိတယ္ အေမ ..
လြတ္လပ္ျခင္းရဲ႕ အရသာကို က်ေနာ္ မမက္ေမာေတာ့ဘူး ..
က်ေနာ္လိုအပ္ေနတာ အေမ့ရဲ႕ ရင္ခြင္ပဲ ..
ျဖစ္ႏိုင္မယ္ဆိုရင္ ျပန္လာခဲ့ပါဗ်ာ ..
က်ေနာ့္ ဘ၀မွာ အလိုအပ္ဆံုး အရာတစ္ခုပါ ..

အေမ ...
အေမ .......
အေမ ...............
ေအာ္ေခၚေနမိတယ္ ..
အေမ မၾကားႏိုင္မွန္းသိေနေပမယ့္ ..
က်ေနာ့္အတၱရဲ႕ အလြမ္းေျပ ..
အိပ္မက္ထဲကို တစ္ေခါက္ေလာက္ အလည္လာခဲ့ပါ အေမရာ ..
က်ေနာ္ဆံုးရံႈးခဲ့ဖူးတဲ့ အရာတစ္ခု ...
ဘာလဲဆိုေတာ့ ..
အေမ့ကို က်ေနာ့္ ေခၽြးနည္းစာနဲ႔ မကန္ေတာ့ရေသးဘူး အေမ ..
ျပန္လာခဲ့ပါဗ်ာ ..
ေက်းဇူးျပဳျပီး ..
က်ေနာ့္ အိပ္မက္မွာ မွန္အိမ္ငယ္ေလး ထြန္းညွိျပီး ၾကိဳဆိုေနမယ္ အေမ ..

( ၁၃.၄.၂၀၀၇ ) တြင္ ကြယ္လြန္ခဲ့ေသာ ေမေမ့ကို ရည္စူးလ်က္

0 မွတ္ခ်က္မ်ား:

Post a Comment